Monday, July 26, 2010

Klinik ku, Rumah Ku.....




X disangka dah 4 bulan aku di Jambatan Suai, Klinik Jambatan suai... Macam2 ragam & Perkara yang berlaku... tapi hanya satu yang tidak berubah... Aku Masih Kesunyian & kesepian seperti yang sedia kala.. Sering ditinggalkan & dikecewakan... Tapi aku masih tabah & meneruskan kehidupan seperti sedia kala...






Sampai bilakah aku dapat bertahan... meneruskan hidup dengan pelbagai masalah & dugaan hidup... Semua impian aku belum tercapai... Dulu aku ingat kehidupan di luar bandar dapat menjimatkan kos, tapi sebaliknya... kos hidup makin bertambah... Stress pun bertambah..










" AKU TETAP AKU"






1 comment:

  1. Bukan kacang sebarang kacang.
    Kacang melilit si kayu jati.
    Bukan datang sebarang datang.
    Datang membawa hajat di hati.

    Anak raja main congkak,
    Main congkak punya pelan ,
    Boleh saya tumpang bertanya,
    salam dihulur tanda persahabatan,
    ♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Kami DAtang Ziarah Blog Anda
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/


    Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami. Salam sebuah persahabatan salam satu perkenalan dari blog kami... Moga kami mendapat maklum balas dan respont yang baik dari blog anda...

    yup kesian plak dengar kisah ko ni... but aku suka kekata ko aku tetap aku

    ReplyDelete