Friday, November 11, 2011

11.11.2011


Berbulan x update blog... Masa & keadaan x mengizinkan.. line CELCOM sentiasa menyusahkan hidup di Suai..

11.11.2011

Aku dah ada lesen(24/10/2011) & kereta(Mei 2011), impian aku bertahun tahun akhirnya tercapai... Nothing imposible.. Banyak cabaran & halangan sebelum aku mencapai impian bertahun lamanya.. kereta baru 3 bulan beli dah teruk kemalangan, nasib nyawa x melayang.. Syukur Alhamdullilah.. Akibat kelalaian sendiri, belum ada lesen dah cuba2 nak drive, gik asa... walaupun Saga FL, tapi aku bangga dapat memilikinya dengan titik peluh aku sendiri walaupun berhutang :)

Aku macam biasa masih lagi bersendirian, single, bukan belum bersedia untuk berumah tangga, tapi belum ada jodoh.. Insya'Allah aku akan bertemu jodoh mungkin di lain hari, tempat atau masa akan datang...



aku sudah genap 3 tahun (20/10/2008 - 20/10/2011) kerja sebagai PKA.. Dah setahun lebih aku di suai, belum banyak perubahan di sini..Inilah masanya untuk aku mengisi jawatan yang lain lagi.. mungkin kerja sebagai PKA untuk mengisi pengalaman pada masa akan datang..

1 comment: